پرش به محتوا

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی چرا سلام زبان؟

چرا سلام زبان؟

دوره مجازه بهتره یا حضوری و گروهی؟

این متن برای شخصی مناسب است که یادگیری زبان با بالاترین کیفیت برایش اهمیت دارد. یعنی تاثیری بر روی کیفیت آینده، شغل درامد، تحصیلات و در کل زندگیش دارد. نه یادگیری سطحی و معمولی. چرا که یادگیری معمولی و ابتدایی با هر دوره ای میسر است.

همه می گویند که بهترین، تخصصی ترین، سریعترین و  دیگر ترین های آموزش زبان انگلیسی هستند. یا آمپول آموزش زبان انگلیسی را دارند.

یا متخصص آزمون های بین المللی آیلتس و تافل می باشند.

و یا می گویند آموزش تضمینی زبان انگلیسی.

از کجا متوجه شویم ادعاهای یک دوره آموزشی واقعی است؟

 

 

مقایسه دوره های آموزش زبان انگلیسی

شنیدیم که میگند مثلا دوستم، دختر خالم، خواهرم، فامیلمون و … گفته که کلاس آنلاین خوب نیست. ملت سالها کلاس حضوری میرن چیزی یاد نمیگیرند. اونوقت مجازی چطور میخواد مکالمه یاد بده؟

بهترین راه برای انتخاب مقایسه کردن است.

حرف ها و توضیحات ارائه شده از طرف برگزار کنندگان دوره های آموزشی رو بشنوید و مقایسه کنید.

 

 

هر دوره ای حداقل  سه بخش بسیار مهم دارد:

  • یاد دهنده
  • یادگیرنده
  • منبع آموزشی

در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

 

 

دوره های سنتی چگونه اند؟

کتاب و منبع آموزشی بازاری را از کتابفروشی های میدان انقلاب تهران تهیه می کنند. آن را رو خوانی و تمرین می کنند.

 

این دوره ها حداکثر دو دیالوگ و مکالمه را آموزش می دهند که برای یادگیری مکالمه کافی نمی باشد.

کتابهای سنتی منبع مناسبی برای آموزش شنیداری ندارند. صوت محدود کتابها در قالب سی دی یا … می باشد. این مقدار شنیداری کمک خاصی به بهبود شنیداری زبان آموزان نمی کند. عموما زبان آموز حتی پس از گذراندن یک دوره چند ساله آموزش زبان نیز کیفیت شنیداری مناسبی نخواهد داشت.

اگر چه همان منبع نیز برای زبان آموز جذاب نمی باشد. و تلاش نمی کند که آن را بشنود. و یا ممکن است حتی وسیله الکترونیک اجرای آن را نداشته باشد. برای زبان آموزشی که بیشتر با گوشی کار میکند پخش سی دی صوتی کتاب آسان نیست.

دقیقا به همین دلایل است که زبان آموزان توانایی خواندن (ریدینگ) و نوشتن (رایتینگ) خوبی دارند. اما شنیداری و مکالمه آن ها ضعیف است.

مشاوره رایگان آموزش زبان به شما کمک خواهد کرد بهترین پکیج آموزش انگلیسی را انتخاب نمایید. یا حتی بهترین اپلیکیشن معتبر آموزش رایگان زبان انگلیسی را تجربه کنید.

 

چرا زبان یاد نمیگیریم؟

درست است که ناشر این کتابها انتشارات لانگمن، آکسفورد و …  می باشند اما در بیشتر موارد کتابهای آموزشی نیستند و برای فروش تجاری و بازاری تهیه می شوند. وگرنه اگر هدف آموزش است این ناشرین می توانستند یک کتاب را برای حداقل چند سال منتشر کنند.

 

حتی کلاس هایی که منابع اختصاصی خود را دارند نیز باز به دلیل استفاده از روش کتابی، نداشتن فایل های صوتی، فیلم و مکالمه کافی و یا عدم دقت در تدوین منابع کیفیت مناسبی ندارند. چرا یادگیری انگلیسی سخته؟

 

واقعیت کلاس های سنتی

-در مجموع نداشتن منبع مناسبی که نیاز های واقعی زبان آموز را پوشش دهد.

-نداشتن روش آموزشی فراتر از کتابهای آماده میدان انقلاب.

-نپرداختن به همه چهار مهارت اصلی زبان بخصوص شنیداری و مکالمه (بسیار محدود).

– اهمیت ندادن به مهارت های فرعی مثل فرهنگ، درک سریال و فیلم و اخبار و موسیقی.

-نپرداختن به کلمات رسمی بصورت کامل. در 90 درصد موارد کتاب های نامناسب 504 و 1100 واژه کار می شوند. و زبان آموز مجبور به حفظ کردن کلماتی است که پس از مدت کوتاهی فراموش شان می کند. حفظ کردن لغت یکی دیگر از اشتباهات رایج در آموزش زبان می باشد.

-نداشتن ارتباط مستمر بین زبان آموز و مربی. اگر زبان آموز سوالی داشته باشد باید تا جلسه بعدی کلاس صبر کند و در آن زمان هم زمان پاسخ دهی به تمام ابهامات آموزشی وجود ندارد.

-سطح پیشرفته و ادونس این آموزش ها معادل مکالمه یک نوجوان ده ساله انگلیسی زبان است.

-گذاشتن زمان کلاس به تدریس فرصتی برای مکالمه باقی نمی گذارد. شاید جملاتی را در کلاس تکرار کنند اما این تکرار است و مکالمه نیست. زبان آموز آفرینشی نخواهد داشت.

کسی اگر با همت هم دوره های سنتی را بخواند باز هم در مکالمه جدی و کار با مشکل و سختی روبرو می شود.

 

 

 

چرا به آن ها می گوییم سنتی؟

از این جهت به این دوره ها می گوییم سنتی که عموما از قبل از میلاد مسیح تا به امروز روش آموزشی آنها تفاوتی نکرده.

در دوره ای از تاریخ  منبع آموزشی بر لوح گلی، با پوست حیوانات و کاغذ نوشته می شد اما همچنان با پیشرفت تکنولوژِی کلاس های سنتی از کتاب به عنوان منبع آموزشی استفاده می کنند. و روش همان روش مکتب خانه ای است.

 

 

 

دوره های فری دیسکاشن

از دوره هایی که کلاس های جداگانه مکالمات آزاد و فری دیسکاشن را دارند نیز توقع خاصی نمی توان داشت. چرا که فقط شبیه یک تمرین و مرور محدود می باشند. یادگیری بخصوصی ندارند. این کار در چت های مجازی هم می تواند مفصل تر و کامل تر و حتی هر روز انجام شود. اما باز نتیجه و کیفیت کارهایی مثل فکر کردن با زبان انگلیسی را ندارد. در مورد آن اگر مفصل تر می خواهید بدانید لطفا بادداشت چت می کنم پس زبانم خوب میشه را مطالعه بفرمایید.

 

 

دوره آنلاین چگونه اند؟

دوره های آنلاین و مجازی چند مدل می باشند:

 

کلاس زبان چهره به چهره آنلاین

آموزش هایی بصورت چهره به چهره از طریق فضای مجازی و نرم افزارهایی مثل اسکایپ صورت میگیرد. این کلاس ها عموما با کلاس سنتی تفاوتی ندارند و به دلیل محدودیت های احتمالی حتی می توانند ضعیف تر هم باشند.

 

آموزش زبان در تلگرام و …

بعضی ها به اشتباه ارسال فایل در پیام رسان های ایرانی مثل ایتا، سروش، گپ، بله و یا تلگرام را آموزش آنلاین می نامند.

نداشتن حجم کافی دوره ها.

ضعف هایی که برای دوره سنتی عرض شد نیز برای اینگونه دوره ها وجود دارد.

از ترفند های این دوره ها بازاریابی چکشی می باشد.

کافیه شما یک روز مخاطب کانال های آنان باشید.

برگزار کننده این دوره ها مخاطبین را هر چند دقیقه به صورت مستمر ذهن مخاطب را با این تبلیغات بازاری بمباران می کنند. ” خونه دارو بچه دار، بدو زمبیل و بیار

آموزش زبان انگلیسی در تلگرام
آموزش زبان انگلیسی در تلگرام

حرفی از کیفیت و تفاوت نمی زنند. چون دوره ای که می گویند کیفیت و تفاوتی ندارد. فقط تبلیغات است و هدف گرفتن احساسات مخاطب. نیاز، رویا و کلمات جذاب برای مخاطب در اینگونه تبلیغات مدام تکرار می شود. اما توجیهی مبنی بر اینکه چگونه اینکار قرار است انجام شود وجود ندارد. همان منابع بسیار معمولی بازاری با آب و تاب تبلیغ می شوند. مخاطب بسیار معمولی جذب می شود. برگزار کننده این دوره ها هیچ گونه هدف آموزشی ندارند. تولید کننده یا حتی منتقد محتوا نیستند. نیازهای زبان آموزان را در بالاترین سطح خواندن کتاب های 1100 می دانند!

 

 

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی

محتوا و روش آموزش مهم است.

کم نیستند نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی.

بین آن ها چگونه انتخاب کنیم؟

اگر هدف شما تفریح است همه آن ها مناسب می باشند.

اگر هدف جدی دارید. باید ببینیم چه چیزی درس می دهند.

نرم افزاری روی شبکه های ماهواره ای تبلیغ می کند. وعده جوایز می دهد. در صورتی که نیاز افراد یاگیری زبان است. و مطالبی را می فروشد که از سالها قبل بصورت رایگان روی سایت سلام زبان وجود داشته. هدف تجارت است. شما را یک مشتری می بینند نه یک زبان آموز.

سازنده این مدل نرم افزارها در دنیا افرادی می باشند که با ساخت اپلیکیشن آشنایی دارند. مثلا فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر هستند. افرادی که به دنبال یک سوژه برای فعالیت می گردند. خب چه کاری باحال تر از آموزش زبان انگلیسی؟

این دوستان معمولا با نحوه تدریس زبان انگلیسی آشنا نیستند. به امید کسب درامد با ذهنیت خود برای مخاطب نرم افزار آموزشی تهیه می کنند.

برای آنها مهم نیست که افرادی برای آینده خود برنامه ریزی دارند. و این آموزش به آن افراد ضربه می زند.

ضعف های این آموزش نیز مثل موارد ذکر شده در آموزش سنتی می باشد.

 

 

سایت آموزش زبان انگلیسی

محتوا، محتوا، محتوا.

روش آموزشی، روش آموزشی، روش آموزشی.

پشتیبانی ضعیف و کامل نبودن دوره ها،  استفاده از روش های کاملا غیر علمی و .. ضعف های پر رنگ اینگونه آموزش ها می باشد.

 

آموزش زبان با روش کدینگ

یکی از طنزهای آموزشی برای ایستگاه کردن و سرکار گذاشتن زبان آموزان است. آموزش زبان به روش کدینگ حرفی کاملا و صد درصد غیر منطقی، غیر علمی، سخت، طولانی، من در آوردی و اشتباه است.

توضیح کوتاهش اینه. یادگیری زبان دوم از طریق زبان مادری و دیگر عوامل فرعی میسر نخواهد شد. استفاده از ترجمه یادگیری، مکالمه، ریدینگ، شنیداری و رایتینگ را کند می کند. یعنی فرد هر چه می شنود را ابتدا به فارسی ترجمه می کند. و هر چه را می خواهد بگوید ابتدا با ترجمه فارسی آن جملات انگلیسی می سازد. در خواندن و نوشتن متن نیز همینگونه است. برخلاف تصور عموم که به دنبال آموزش زبان با فارسی هستند، این کار باعث افزایش قابل توجه زمان آموزش می شود. و به همین دلیل زبان آموز در مکالمه کند می شود و مِن مِن می کند.

 

حالا در روش آموزش زبان کدینگ شما علاوه بر ترجمه فارسی یک مرحله دیگر هم دارید. یعنی ترجمه کلمه را بصورت کدی آهنگین باید به ذهن بسپارید. یعنی قوز بالای قوز! انسان موجود با شعوری است. این روش ها شاید برای حیوانات سیرک هم مناسب نباشد. به آن ها هم می شود ساده تر زبان را آموخت. اگر چه کلاس آنلاین هم نیست.

 

 

آموزش غیر حضوری زبان انگلیسی

روش مکاتبه ای و غیر حضوری از سالیان قبل در دنیا مرسوم بوده است. این روش نیز اگر ضعف های ذکر شده را داشته باشد مفید نیست.

فروش کتاب و سی دی بدون پشتیبانی با پشتیبانی ضعیف و فقط در ساعات اداری و محدود از ضعف های اکثر دوره های آموزشی آنلاین، غیر حضوری و حضوری می باشد. کلاس آنلاین یا حضوری زبان در ابتدا فرقی ندارند. مهم این است که روش آموزش موسسه معتبر زبان چیست. آِا می تواند در یک مدت کوتاهی یا کیفین بالایی هر 4 مهارت اصلی و مهارت های فرعی را با شما کار کند؟

 

آموزش صوتی زبان انگلیسی

بعضی ها بخاطر نوع شغل یا زندگی فکر می کنند اگر یک سری فایل صوتی هم بود خوب بود برای آموزش زبان در وقتهای آزاد. شنیداری و استفاده از فایل های صوتی قطعا بخش مهمی از یادگیری زبان است. اما صرفا با آموزش صوتی نمی شود زبان انگلیسی یاد گرفت.

چند سال قبل اکثر مردم سه مجموعه صوتی که در ماهواده تبلیغ میشد را تهیه کردند. تقریبا همه ایران آن را گوش دادند. نتیجه آن یادگیری زبان شد؟ (در ابتدای یادداشت عرض شد، منظور از آموزش زبان آموزش سطحی و ابتدایی نمی باشد)

برای آموزش بزرگسالان شنیدن به تنهایی مفید نیست. آن هم آموزش زبان با ترجمه فارسی که روش غیر علمی، سخت، طولانی و اشتباهی است.

 

 

حس کاذب یادگیری

بی شک در طول مسیر یادگیری هر دوره ای زبان آموز حس شیرین یادگیری را دارد.

این حس وقتی به یک موقعیت جدی می رسد کاذب بودن خود را نشان می دهد.

یعنی وقتی زبان آموز می خواهد مکالمه ای فراتر از مکالمات عادی را انجام دهد.

 

 

سایت آموزش زبان انگلیسی سلام زبان

دوره مجازی سلام زبان نسبت به آموزش های سنتی آموزش بهتری را ارائه میکند.

– شنیداری شما به دلیل گوش دادن به منابع بی شمار بهتر می شود.

مکالمه حضوری یا آنلاین

– مکالمه شما به دلیل فکر کردن با زبان و مکالمه با استاد و در دسترس داشتن نمونه مکالمات متعدد بهتر می شود.

در دنیا دوره های غیر حضوری و آموزش از طریق اینترنت، تلویزیون، برنامه های چند رسانه ای و … روز به روز در حال افزایش می باشد و مردم به خاطر مزیت های آن مثل:

– نیاز نداشتن به رفت و آمد
– اطمینان از داشتن بهترین استادها
– نیاز نداشتن به تنظیم وقت زبان آموز با زمان کلاس
– دسترسی به منبع آموزشی در همه جا و همه زمان (آموزش زبان در ماه رمضان)

– نداشتن اضطراب حضور در کلاس
– سریع، ساده و ارزان بودن

و دیگر موارد از آن استقبال می نمایند.

شما در دوره غیر حضوری سایت آموزش زبان انگلیسی سلام زبان، به بهترین منابع آموزشی در هر زمانی از روز دسترسی دارید.

اما در آموزش  سلام زبان عاملی که بیشترین اهمیت را دارد شخص خود شما هستید.

 

اولین و قدیمی ترین

سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی سلام زبان اولین و قدیمی ترین سایت فعال آموزش زبان انگلیسی به فارسی زبانان می باشد که از سال 2006 در حال فعالیت است و از کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان دارای مخاطب می باشد. به صورت کلی می توان با دلایل روشن و واضح ویژگی های منحصر بفرد سایت سلام زبان را این گونه فهرست کرد:

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی رایگان

نود و هشت درصد آموزش های زبان انگلیسی سایت “سلام زبان” 100 درصد رایگان است.

 

آموزشی که علمی است

100 درصد مطالب سایت سلام زبان با وسواس و دقت بالایی برای اهداف آموزشی تهیه شده است و از انتخاب انبوهی از مطالب به ظاهر جذاب خودداری کرده ایم.

مثلا آموزش زبان انگلیسی با ترجمه فارسی یا از طریق داستان یا با کتاب 504 برای ایرانیان جذاب و پر مخاطب است اما چون روش های اشتباهی هستند به آن ها نمی پردازیم.

 

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

جنس فروخته شده با کمال احترام پس گرفته می شود

صد درصد هزینه ثبت نام دوره های آموزش مجازی زبان انگلیسی “سلام زبان” تا 7 روز بعد از خرید شامل بازگشت وجه می شود. در روش های دیگر خیلی کم اجازه می دهند شما 7 روز یا 7 جلسه از منبع استفاده نمایید و حق انصراف داشته باشید.

 

 

روش داریم

برای تقویت شنیداری شما روش آموزشی داریم.

برای تقویت مکالمه شما روش آموزشی داریم.

و البته دیگر مهارت های زبان انگلیسی را با روش مناسب آموزش می دهیم.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی

سرعت و کیفیت آموزش

چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی در مدت 6 تا 8 ماه آموزش داده می شوند و این از 99 درصد روش های مشابه سریعتر و کامل تر است.

 

 

شما برای ما مهمید

شما صد درصد برای ما مهم هستید و برای رسیدن به مکالمه سلیس و روان زبان انگلیسی کمکتان می کنیم.

آموزش زبان انگلیسی مجازی

آموزشی که ناقص نیست

  • آموزش زبان انگلیسی آنلاین سلام زبان از سطح مبتدی تا عالی است.
  • در آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی سلام زبان هیچ یک از مهارت های چهار گانه شنیداری، مکالمه، نوشتن و خواندن و مهارت هایی مثل گرامر زبان انگلیسی و لغات نیاز به منبع، کتاب، روش یا کلاس دیگری ندارید.

 

تعیین سطح رایگان زبان انگلیسی

اگر مبتدی نیستید باید اولین اقدام شما بر روی سایت سلام زبان انجام آزمون رایگان تعیین سطح باشد.

درباره تعیین سطح رایگان موسسه می توانید روی سایت سلام زبان مطالعه نمایید.

 

 

زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

 

تفاوتی مهم

  • این موضوع در دوره های خصوصی، عمومی یا مجازی دیگر در بیشتر مواقع اتفاق نمی افتد. درصد قابل توجهی از زبان آموزان پس از سالها کلاس زبان رفتن و دانلود ده ها و صدها منبع آموزش زبان انگلیسی قدرت شنیداری و مکالمه ضعیفی دارند. اما زبان آموزان سلام زبان این مشکل را نخواهند داشت. البته به شرط خواندن مطالب و پیروی از متد سلام زبان!  اگر اهل تغییر کلاس زبان انگلیسی مثل مارکوپولو باشید خب نتیجه نمی گیرید.

 

آموزش زبان اولویت اول است

تمام اعضای گروه آموزشی سلام زبان با مسائل زبانشناسی، روانشناسی یادگیری زبان انگلیسی و روش تدریس زبان انگلیسی به عالیترین وجه آشنایی دارند. نگاه ما به آموزش زبان انگلیسی واقعا آموزش است نه تجارت.

شما یکی از کسانی نیستید که سالها برای یادگیری زبان تلاش کرده اید؟ شما یکی از قربانبان این تجارت نیستید؟

لینک های زیر اطلاعات بیشتری به شما می دهند:

 

* درباره ما

 

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

سریع ترین، کوتاه ترین و فشرده ترین

  • مکالمه فشرده در یک تا دو ماه.
  • کل دوره مکالمه، درک سریال، شنیداری و نوشتن در 2 سطح و در مدت 6 تا 8 ماه. (یا حتی کمتر)
  • 2 سطح سلام زبان حداقل معادل 16  ترم  است.
  • و یا تور آموزش زبان انگلیسی که به صورت فوق فشرده در مدت یک ماه برگزار می گردد.

 

 

 

کلمات تافل و آیلتس

  • سریع ترین، کوتاه ترین و کاربردی ترین دوره یادگیری لغات تافل و آیلتس.
  • برخلاف روش اشتباهی مثل کدینگ و کتابهای خسته کننده ایی مثل 504 و 1100 کلمات را در متن یاد می گیرید.
  • کلمات را سریع یاد میگیرید.
  • تا سال ها می توانید کلمات را در گفتار و نوشتار به کار ببرید.
  • دریافت نمره عالی در آزمون های زبان انگلیسی و کنکور ارشد و دکترا.

آموزش زبان انگلیسی آنلاین

 

کاملترین آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

از آموزش الفبا تا 7000 کلمه کاربردی انگلیسی. آموزش زبان از صفر تا بی نهایت در سلام زبان میسز است. هیچ جای دنیا در این مدت کوتاه با این هزینه کلاس زبان انگلیسی پیگیری، کیفیت و حجم از آموزش پیدا نمی کنید. مقایسه کنید.

 

ایجاد زمینه بیمه شدن زبان آموز و کار آفرینی

  • از طریق کمک به ترجمه و نوشتن کتاب به زبان انگلیسی برای چاپ و انتشار در داخل یا خارج از کشور.
  • بکارگیری زبان آموزان به عنوان مدرس سایت و مدرس خصوصی آنلاین و حضوری.
  • زبان آموز در سطح یک می تواند 3 کتاب را به زبان انگلیسی بنویسد یا ترجمه کند.

آموزش زبان انگلیسی

 

پشتیبان آموزشی

  • تنها نیستید، داشتن پشتیبان 16 ساعت در شبانه روز و 7 روز در هفته. بصورت واقعی.

 

 

ارزانترین دوره آموزشی

عمر شما چقدر می ارزد؟ بی شک به جای سالها زبان خواندن، با سلام زبان وقتتان هدر نمی رود. پس از پایان دوره نیازی به دوره های دیگر ندارید. اما به شزط اینکه به توصیه های آموزشی مو به مو عمل کنید.

 

آموزش زبان انگلیسی

 

مکالمه تلفنی و اینترنتی

  • انجام مکالمه زبان انگلیسی از طریق تلگرام، اسکایپ، واتساپ و تلفن ثابت به منظور تسلط و افزایش اعتماد بنفس در مکالمات حضوری و تلفنی و افزایش سرعت یادگیری زبان انگلیسی.

 

فکر کردن با زبان انگلیسی

  • آموزش زبان انگلیسی شبیه به آموزش زبان مادری از طریق روش فکر کردن با زبان انگلیسی باعث مکالمه سلیس و روان و افزایش سرعت یادگیری می شود. برای آشنایی با فکر کردن با زبان انگلیسی لطفا لینک آن را مطالعه بفرمایید: فکر کردن با زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

چت به زبان انگلیسی

  • داشتن چت انگلیسی تلگرم برای تمرین و بکار بردن مطالبی که در درس ها یاد گرفته اید. (اگر چه فکر کردن با زبان موثر تر است.)

 

حذف ترجمه فارسی

  • آموزش  ترجمه  نکردن مطالب و افزایش سرعت و کیفیت یادگیری مکالمه زبان انگلیسی و درک مطلب.

 

 

آیا من زبان انگلیسی یاد میگیرم؟

طبیعیه شما زبان مادری را یاد گرفته اید. بدون هیچ زحت خاصی. در سنین کودکی. و یادگیری همیشه ادامه داشته و دارد. یادگیری همه زبان ها بی انتها است. یادگیری زبان به هوش ربطی ندارد. اما انسان بزرگسال مثل کودکی زبان را یاد نمیگیرد. سلام زبان یک مصاحبه آماده کرده است. شما با انجام این مصاحبه آنلاین آموزش زبان می توانید متوجه شوید که شما زبان انگلیسی را با سلام زبان یاد میگیرید یا خیر.

 

 

لذت یادگیری زبان

آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی

  • شما در دوره غیر حضوری انگلیسی سلام زبان آموزشتان همراه با لذت است. دچار اضطراب نمی شوید.

چگونه و چرا باید زبان انگلیسی بیاموزیم؟ را در لینک آن بخوانید.

 

 

 

لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید

  • درست است که 98 درصد آموزش های سایت سلام زبان رایگان می باشد. و شما از 16 ساعت پشتیبانی رایگان می توانید بهره ببرید. اما اگر به دانستن زبان انگلیسی مثل اکسیژن نیاز شدید و واقعی ندارید. لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید. اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی سلام زبان شروع خوبی است.

 

لینک های مفید آموزشی:

نظر زبان آموزان درباره سلام زبان

* پیشنهاد سرآشپز

دوره های آموزشی

* درباره ما

 * تماس با سلام زبان

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی
Author Rating
51star1star1star1star1star

15 دیدگاه دربارهٔ «آموزش زبان انگلیسی آنلاین و مجازی چرا سلام زبان؟»

  1. سلام
    من دوباره بعد از چند ماه مقاله های سایت را مرور کردم و واقعا برام خوندن مقاله هایی مثل پیشنهاد سر اشپز و … واقعا لذت بخش هست چون دقیقا همون حرفهایی را میزنید که بعد از چند ماه تجربه کردن در کلاسهای خصوصی بیرون و خب چند سال زبان خوندن در دبیرستان و دانشگاه( واحد عمومی برای همه رشته هاست فکر کنم و برای خودم که داروسازی دانشگاه تهران خوندم در دو واحد عمومی و تخصصی ارائه شد.) بهش رسیدم.
    من زبان واقعا برام مشکل شده بود واقعا به یاد گیری اون یکبار برای همیشه ونحوه احسن احتیاج داشتم به واسطه زمینه کاری و شغلی ام ارتقا و رفتن به سطح بالاتر مستلزم یادگیری کاربردی زبان هست و الان بد از چند ماه واقعا پیشرفت را حس میکنم و امیدوارم تا پایان امسال پرونده صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با انگلیسی زبانها ها را یکبار برای همیشه تمام کنم
    ممنونم از سایت خوبتون و اینکه چقدر از منابع مفید روی سایتتون را به رایگان در دسترس دارم و دارم استفاده می کنم این نشون میده که سام زبان دنبال تجارت نیست
    باز هم ممنونم

    1. پاسخ سلام زبان: شما چون از دوره های آموزش زبان انگلیسی سایت سلام زبان استفاده می فرمایید غیر از آن ها واقعا هیچ مطلب دیگری را روی سایت مطالعه نفرمایید. با تشکر از نظر لطفتان به سلام زبان

  2. با سلام من امروز 24 مهر96 سایت شما رو دیدم براستی که بهترین هستید خدا خیرتان دهد، من دنبال آموزش زبان بودم اما همه سایت های دیگه و وبلاگ ها و کتاب حتی خریدم اول اومده گرامر گفته من کلا گیج می شدم دوست داشتم مثل این آموزشی که اینجا هست رو یاد بگیرم صحبت های روزمره نظر من اینه که در حین یادگیری این جملات کوتاه خود به خود متوجه گرامر هم میشی با کمی دقت بیشتر.
    واقعا عالی درس ها رو تشریح کردین و آموزش دادین فقط میتونم بگم سپاسگذارم و با تمام وجود برایتان سلامتی و تندرستی و شادکامی را از خداوند متعال خواستارم.
    همیشه پیروز و سربلند باشید

  3. من خیلیا رو میشناسم از جمله دوستان و هم دوره ای های دانشگاه و خانواده ام که میخوان زبان یاد بگیرن اما یه منبع خوب نمیشناسن حتما این سایت رو بهشون پیشنهاد می کنم

  4. امیرحسین طوفانی

    شما بی نظیر هستید.من عاشق یاد گرفتن زبان هستم.و مبخوان بعدواز اینگلیسی فرانسه یاد بگیرم.من میخواستم برم کلاس اموزش زبان،اما چون در مقطع دبیرستان هستم و سال دیگه کنکور دارم،وقتشو نداشتم.در ضمن پولشم نداشتم.بار ها شده که دست به دامن سایت های دیگه شدم.اما تنها نتیجه اش این بود که از این زبان متنفر بشم و طرفش نرم.اما امروز که با سایت شما اشنا شدم .نظرم کامل عوض شد.دوستون دارم و بهترین ها رو براتون ارزو میکنم

  5. سلام من تازه به جمع شما پیوسته ام
    خوشحالم که درجمع زبان اموزان
    زبان سلام هستم
    عالیه خسته نباشید

  6. سلام.خداقوت.میخواستم بپرسم بعد از شش تا هشت ماه میشه کامل انگلیسی صحبت کرد؟ و اینکه در هر *روز* نیاز به چندساعت وقت داره و در هر *هفته*چندروز تا در شش تا هشت ماه به این نتیجه رسید.خیلی مهمه برام.ممنون میشم پاسخ بدید.

    1. سلام. بعد از خواندن هر سه ترم بله می شود. نمی شود زمان لازم را دقیق گفت ولی دوره سلام زبان به گونه ای است که 4 ساعت شبانه روز شما در حال آموزش خواهید بود. یعنی حتی موقع خواب یادگیری شما ادامه دارد اما زماتی که لازم است برای درس های آنلاین صرف کنید حدود یک ساعت برای سطح یک و دو کافی است.
      شما در طول دوره سلام زبان همراه با یادگیری لذت خواهید برد و روش آموزشی با روش های سنتی متفاوت می باشد.
      دیدن سریال، فکر کردن با زبان، گروه چت، درس های آنلاین جذابیت دوره را افزایش می دهند.

  7. با عرض سلام و خسته نباشید.
    ممنون از همه شما جهت آموزش های نابی که توی سایتتون گذاشتید.
    واقعا که تک هستید.
    یک سوال داشتم: فرمودید 98 درصد آموزش های سایت مجانی هست. پس دوره ای که گذاشتید و هزینه داره چه فرقی با آموزش های رایگان سایت داره.
    ممنون.
    —————————
    پاسخ سلام زبان
    با توجه به سطح و هدف افراد متفاوت

  8. من تمنا هستم از افغانستان
    یکتن از فارغ التحصيلان رشته کمپیوترساینس سال 2018 می باشم، من 23 دارم .
    نظر به علاقمندی خاصی که به یادگیری زبان انگلیسی دارم، میخواهم صبحت نمودن به زبان انگلیسی را از طریق سایت زیبای شما یاد بگیرم.
    باید یادآور شوم که من در جریان تحصیل کورس یاد گیری زبان انگلیسی را خیلی خوب تعقیب نمودم و توانستم گرامر، خواندن و نوشتن انگلیسی را خوبتر یاد بگیرم و لی با وجود آن در قسمت حرف زدن انگلیسی مشکل دارم، بنابراین از سایت شما خواهان همکاری در این بخش هستم.
    ممنون!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *