پرش به محتوا

بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟

شما قصد مهاجرت تحصیلی، کاری و یا تجارت با کشور آمریکا را دارید؟ اگر دانستن اینکه بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟ به هدف شما کمک می کند با بهترین آموزش تضمینی مکالمه انگلیسی در کنار شما هستیم. حالا چه از طریق لاتاری گرین کارت موفق به مهاجرت شده باشید یا روش های دیگر.

 

برای مشاوره رایگان دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی می توانید با سلام زبان در تماس باشید.

02122460487

09214837929

(زنگ یا شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا، اینستاگرام، سروش و … )

 

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

بهترین کلاس زبان کشور آمریکا کجاست؟

خیلی از انواع مهاجرین قبل از سفر به آمریکا باید که مدرک آیلتس خود را بدست آورند. اما عده ای هم برای مهاجرت به مدرک زبان نیاز ندارند. مثلا برای مهاجرت کاری شما بدون مدرک زبان می توانید اقدام کنید. اگر چه این نوع مهاجرت کاری خیلی نادر پیش می آید. مهاجرت های دیگر مثل سرمایه گذاری و … نیز نیاز به یادگیری زبان انگلیسی ندارند. اما قطعا زندگی بهتری با دانش زبان خواهید داشت. آموزش زبان از صفر تا بی نهایت در اپلیکیشن سلام زبان ارائه می شود.

 

خیلی ها هم که نوع مهاجرتشان به نوعی است که بدون مدرک زبان این فرصت را به دست بیاورند. تصور می کنند نباید در ایران زبان را یاد بگیرند.

و تصورشات این است که در محیط این شرایط بهتر خواهد بود. این اشتباه حیلی تکراری است. اولا محیط را باید ذهنی بسیازید. فرقی ندارد شما در کجای ایران یا جهان  زندگی می کنید. پس محیط را می شود در تخیل ساخت. و اینکه هزینه کلاس زبان انگلیسی در ایران به مرات ارزان تر خواهد بود.

بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟

کلاس های زبان در آمریکا

اینکه فکر کنید در آمریکا مثلا یک کلاس زبانی هست که معجزه می کند در اشتباه هستید. یادگیری سریع و با کیفیت زبان به یک روش مناسب علمی نیاز دارد. به معلم خوب و منابه خوب آموزشی. اینکه فکر کنیم و اگر اهل تغییر کلاس زبان انگلیسی مثل مارکوپولو نباشید کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای شما مفید است. مطلب یادگیری زبان در محیط درباره این موضوع است.

عقب انداختن آموزش زبان انگلیسی به این دلیل که میریم اونجا یاد می گیریم سرابی بیش نیست. فقط باعث عقب افتادن پیشرفت شما در زندگی و شغل خواهد شد. در ایران هم با یک روش مناسب بسیار سریع تر از حد تصور می توانی آن را بیاموزید. مهم تغییر تفکر اشتباه و داشتن یک انگیزه خوب است.

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

 

بهترین موسسه زبان ایران یا آمریکا ؟

خیلی ها تصور دارند باید در آمریکا زبان بخوانند و نه در ایران. بهترین موسسه زبان ایران یا آمریکا ؟ کدام بهتر است؟ مهمترین موضوع برای شروع یک آموزش با کیفیت روش آموزشی است. شما باید یک متد آموزشی با کیفیت و منطقی را پیدا کنید. یکی از نشانه های یک روش آموزشی خوب موسسه زبان این است که روی آموزش تاکید دارد. و برای تبلیغ حرفی از ازائه مدرک یا تضمینی بودن آموزش نمی زند.  فقط روی کیفیت آموزش خود تاکید می کند.

بیایید بررسی را از روش آموزش شروع کنیم. اینجا است که می گوییم در آموزش این چنینی مهمترین موضوع روانشناسی یادگیری زبان انگلیسی است.

 

روش آموزش زبان انگلیسی

فرق آنچنانی بین روش آموزشی زبان انگلیسی در ایران با اروپا و یا آمریکا وجود ندارد. مگر موسسه هایی بصورت خوجوش یک روش بخصوصی را در نظر گرفته باشند برای آموزش خود.

بهتر است قبل از رفتن به اروپا زبان انگلیسی را در حدی یاد بگیرید.

درباره بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایران در اپلیکیشن معتبر آموزش مکالمه سلام زبان با ما در تماس باشید. کافیه یک تماس داشته باشیم و یا قسمت های محتلف سایت را ملاحظه نمایید.

 

گواهی تمکن مالی آسان

اگر برای مهاجرت به آمریکا نیاز به گواهینامه تمکن مالی دارید این مطلب مفید است.

گواهی تمکن مالی با نام «Certificate of Financial Ability» نیز شناخته می‌شود. این گواهی به درخواست فرد برای سفارت به عنوان مدرک، جهت اخذ ویزا صادر می‌شود.

بانک‌ها یکی از گزینه‌های شناخته شده برای دریافت گواهی تمکن مالی هستند اما آیا بهترین گزینه‌اند؟

شما به راحتی می‌توانید از صندوق درآمدثابت مثل صندوق افران گواهی تمکن مالی دریافت کنید و از سود بالاتر از بانک و روزشمار نیز بهره‌مند شوید و هر زمانی که نیاز داشتید برخلاف بانک، بدون پرداخت هیچ جریمه‌ای، برداشت کنید. بعد از خرید صندوق به سایت ذی نفعان بروید و با متن انگلیسی نسخه تمکن مالی خود را دریافت نمایید. قبل از هر اقدامی با صندوق مشورت نمایید.

برای یادگیری زبان هم روش های طبیعی و نزدیک به زبان مادری را طی نمایید. برنامه آموزش زبان به روش کدینگ تبلیغات است.

بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟

مهاجرت زمینی به آمریکا از مکزیک

فعال مهاجرتی می گفت: در ماههای اخیر تعداد زیادی (هر روز حداقل از ده نفر جدید) پیغام میگیرم از اشخاصی که به صورت غیرقانونی و از مرز جنوبی امریکا وارد شده‌اند. یا هنوز در مکزیک و یا سایر کشورهای امریکای جنوبی هستند و قصد ورود به امریکا از طریق مرز زمینی دارند و یا این که قصد دارند از این روش در آینده تشریف بیارن امریکا.

 

مهاجرت از مرز جنوبی امریکا

امروز هم با یه Activist که در مرز جنوبی امریکا در حال کمک‌رسانی به این دوستان است صحبت کردم. چند تا نکته رو خدمتتون عرض کنم در این مورد.

۱. سالهاست که قانونی در امریکا وجود داره که هر شخصی که در خاک امریکاست (و مهم نیست از چه طریقی وارد شده، قانونی یا غیرقانونی) میتونه درخواست پناهندگی بده اگر جانش در خطر است یا با تهدیدی جدی مواجه است.

۲. با این حال به تازگی  قواعد جدیدی توسط دولت امریکا به اجرا دراومده که مواففت با درخواست فوق رو با اما و اگرهایی مواجه کرده. این مقررات که به CLP یا Circumvention of Lawful Pathways معروفه، موافقت با درخواست پناهندگی رو مشروط به شرایطی میکنه. یکی از اون شرایط اینه که شخص متقاضی در کشور دیگری درخواست پناهندگی داده باشه و درخواستش در اون کشور رد شده باشه. (مثلا در مکزیک درخواست پناهندگی داده باشه و دولت مکزیک کیس ایشون رو رد کرده باشه)
اطلاعات بیشتر رو در  (سایت وزارت امنیت میهن امریکا) میتونید ببینید یا گوگل کنید :

 

.fact sheet circumvention lawful pathways final rule

 

درخواست پناهندگی

۳. یکی از شرایط دیگری که به دولت اجازه میده که با درخواست پناهندگی موافقت کنه، اینه که متقاضی پناهندگی، در یه برنامه موبایل به نام CBP One ثبت‌نام کنه. در این صورت دولت امریکا بهش وقت مصاحبه میده در یکی از مرزهای مشترک با مکزیک و متقاضی در ساعت و روز مشخص شده، به مرز مراجعه میکنه، مصاحبه‌ی اولیه میشه و اجازه‌ی ورود میگیره. این دوست من می‌گفت که طبق آمار رسمی، تقریبا یک پنجم اشخاصی که امسال از مرز جنوبی وارد امریکا شده‌اند و درخواست پناهندگی داده‌اند، از ظریق ثبت نام در اپ مذکور وارد شده‌اند.

البته شرایط دیگری هم هست مثل شرایط پزشکی خاص که در مطالب بالا توضیح داده شده.

عرض بنده اینه که اگر ریسک کرده‌اید یا میخواهید بکنید و از این مسیر تشریف بیاورید، با اطلاعات کامل و دقیق اقدام کنید. کما فی‌السابق به حرف دیگران خیلی اعتماد نکنید. خودتان از منابع معتبر بخوانید و سپس تصمیم بگیرید.

اگر هم الان از مرز جنوبی وارد امریکا شده‌اید و نمی‌دانید که چه کاری باید انجام دهید به عنوان قدم بعدی، راهنمای زیر رو مطالعه فرمایید و درباره FAQs immigration court گوگل نمایید. آموزش رایگان زبان انگلیسی سلام زبان در این شرایط به شما کمک میکند.

بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟

سفارت‌خانه‌های ایالات متحده آمریکا در کشورهای اطراف ایران

آخرین وضعیت کنسولگری‌ها و سفارت‌خانه‌های ایالات متحده در کشورهای اطراف ایران جهت اخذ ویزا:

1. سفارت آمریکا در ایروان. به صورت موردی و محدود در حال سرویس‌دهی به بعضی از کیس های مهاجرتی است که مشمول مقررات ۱۰۰۱۴ و ۱۰۰۵۲ رییس‌جمهور آمریکا نیستند.

2. سفارت آمریکا در آنکارا و کنسولگری آمریکا در استانبول و ازمیر. (ممکن موقتا و تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند. دلیل این تعطیلی تهدید امنیتی بر علیه آمریکا اعلام شده بود. چک نمایید.)

3. سفارت امریکا در ایوظبی و کنسولگری آمریکا در دبی. در حال فعالیت هستند. ولی فعلا هموطنان ایرانی متأسفانه قادر به دریافت ویزای کشور امارات نیستند. با این حال عده‌ی اندکی از دانشجویان ایرانی با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط کنسول ایران در امارات توانسته بودند در گذشته ویزای امارات بگیرند و در کنسولگری آمریکا در دبی مصاحبه انجام دهند.

4. سفارت پاکستان. گروه انگشت‌شماری از دانشجویان ایرانی در گذشته توانسته‌اند از سفارت و کنسولگری آمریکا در پاکستان ویزای دانشجویی دریافت کنند.

این شرایط با توجه به گذشت زمان قابل تغییر است. کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای مهاجرت به شما واقعا کمک کننده است.

 

گواهینامه رانندگی در آمریکا

سوال: آیا می‌توان با گواهینامه‌ی بین‌المللی در امریکا رانندگی کرد؟

با گواهینامه‌ی ایران یا ترجمه‌ش چطور؟ من از چند پلیس مختلف پرسیدم و پاسخهای گوناگون دریافت کردم!

 

پاسخ: قوانین راهنمایی رانندگی در ایالتهای مختلف امریکا متفاوت هستند. نمی شود یک پاسخ بله یا خیر به این سوال داد.

پلیس مرجع اطلاعات حقوقی و یا مشاور حقوقی نیست. در مورد این قضیه و قضایای دیگر. یکی از مشکلات امریکا اینه که نیروهای پلیس با قوانین آشنا نیستند. توی خیلی از کشورهای دیگه هم این مشکل وجود داره.

پاسخ سوال فوق در کالیفرنیا خیلی واضحه. در قوانین ایالت کالیفرنیا گواهینامه‌ی بین‌المللی قابل قبول نیست (ممکنه یه پلیسی از روی ناآگاهی قبولش کرده باشه ولی اگر مشکلی پیش بیاد که کار به دادگاه و یا مراجع دیگه برسه، از نظر حقوقی ارزشی نداره متاسفانه)

در کالیفرنیا، ساکنین یا اصطلاحا رزیدنتهای ایالت کالیفرنیا «قانونا» موظفند ظرف ده روز از شروع اقامتشون در کالیفرنیا، درخواست خود را برای دریافت گواهینامه‌ی کالیفرنیا در ادرات DMV ثبت کنند. ولی ویزیتورها (توریستها) میتوانند با اصل گواهینامه‌ی خودشون (صادره از ایالت یا کشور خودشون) رانندگی کنند و محدودیت زمانی هم برای ویزیتورها وجود نداره. یعنی اصل گواهینامه‌ی ایران در کالیفرنیا معتبره برای رانندگی (فقط برای ویریتورها و البته به شرطی که گواهینامه منقضی نشده باشه). صحبتی هم از الزام همراه داشتن ترجمه یا چیز دیگری هم نشده. (شاید بهتر باشه که ترجمه‌ی گواهینامه رو هم همراه داشته باشید ولی الزام قانونی نیست).

مجددا عرض می‌شود که قوانین رانندگی در هر ایالت فرق می‌کنه و اطلاعات بالا مربوط به ایالت کالیفرنیا است. لطفا به دیگر ایالتها تعمیمش ندهیم. برای شروع یادگیری زبان برای آزمون گواهینامه می توانید درباره تعیین سطح رایگان موسسه سلام زبان مطالعه نمایید.

بهترین کلاس زبان آمریکا کجاست؟

چگونگی مهاجرت پرستاران به آمریکا

یکی از مواردی که اخیرا استقابل زیادی از آن می شود مهاجرت پرستاران به آمریکا است. البته تیم اتاق عمل هم می توانند از این شرایط استفاده نمایند. تا شغل پرستاری یا پزشکی و آموزش زبان انگلیسی با درآمد دلاری داشته باشند. در هر صورت برای مهاجرت به آمریکا نیاز به یادگیری زبان انگلیسی دارید. بهترین پکیج آموزش زبان سایت معتبر سلام زبان به شما کمک میکند.

با دانستن زبان انگلیسی مراحل را آسان تر طی خواهید کرد.

 

فهرست ایالت های آمریکا

شما در کدام ایالت آمریکا ساکن هستید؟ آمریکا 50 ایالت دارد. در هر ایالتی هم برای شما موسسه آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی وجود دارد. در هر شهری که ساکن هستید یادگیری فقط مکالمه انگلیسی را با سلام زبان پیگیری نمایید.

آلاباما
آلاسکا
آریزونا
آرکانزاس
کالیفرنیا
کلرادو
کنتیکت
دلاویر دلاور
فلوریدا
جورجیا
هاوایی
آیداهو
ایلینوی
ایندیانا
آیووا
کانزاس
کنتاکی
لوئیزیانا
مین (ایالت) مین
مریلند
ماساچوست
میشیگان
مینه‌سوتا
میسیسیپی (ایالت) میسیسیپی
میزوری
مونتانا
نبراسکا
نوادا
نیوهمپشر نیوهمپشایر
نیوجرسی
نیومکزیکو
نیویورک (ایالت) نیویورک
کارولینای شمالی
داکوتای شمالی
اوهایو
اکلاهما
اورگن
پنسیلوانیا
رود آیلند
کارولینای جنوبی
داکوتای جنوبی
تنسی
تگزاس
یوتا
ورمانت
ویرجینیا
واشینگتن (ایالت) واشینگتن
ویرجینیای غربی
ویسکانسین
وایومینگ

در هر کاری تقریبا با شما مصاحبه میکنند و از شما رزومه می خواهند. برای آمادگی مصاحبه شفاهی انگلیسی می توانید از همین لینک استفاده نمایید.

 

مشاوره رایگان دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی

برای مشاوره رایگان دوره آموزش مکالمه زبان انگلیسی می توانید با سلام زبان در تماس باشید.

02122460487

09214837929

(زنگ یا شبکه های اجتماعی تلگرام، واتساپ، ایتا، اینستاگرام، سروش و … )

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929