پرش به محتوا

آموزش سریع زبان انگلیسی

برای آموزش سریع زبان انگلیسی و یادگیری فشرده باید در یک دوره آموزشی با کیفیت زبان انگلیسی شرکت کرد. تا در عین یادگیری سریع مکالمه انگلیسی بتوان کیفیت بالایی را تجربه کرد.

 

یادگیری زبان چقدر زمان نیاز دارد؟

آموزش زبان در شش ماه و یا 3 ماه و حتی کمتر کاملا شدنی است. این بستگی به شرایط منبع آموزشی و شرایط و انگیزه زبان آموز دارد. در سلام زبان برای سرعت بخشیدن به روند آموزشی از یادگیری انگلیسی در خواب هم استفاده می کنیم.

 

مشاوره رایگان آموزش زبان

اگر سوالی دارید برای مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی در خدمت هستیم.

تلفن های موسسه زبان تهران و اپلیکیشن سلام زبان: (تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا، زنگ و …)

02122460487

09214837929

آموزش سریع زبان انگلیسی:

راهنمای جامع برای یادگیری فوق سریع مکالمه آسان

از صفر و الفبا تا بالاترین سطح آزمون های بین المللی مثل آزمون تافل و آیلتس. آیا می دانید که آزمون آیلتس (IELTS) چیست؟

 

یادگیری سریع زبان انگلیسی آرزوی بسیاری از افراد است. در دنیای امروز، تسلط بر زبان انگلیسی می‌تواند در زمینه‌های مختلف از جمله تحصیل، کار، تجارت و سفر به شما کمک کند. با این حال، بسیاری از افراد از طولانی بودن و دشواری مسیر یادگیری زبان انگلیسی دلسرد می‌شوند.

در این راهنمای جامع، به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید زبان انگلیسی را به سرعت و به طور موثر یاد بگیرید. این راهنما شامل نکات، منابع و استراتژی‌های مختلفی است که به شما کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی به سطح قابل قبول و حتب عالی از تسلط بر زبان انگلیسی برسید. آموزش مکالمه سلیس انگلیسی را با سلام زبان تجربه کنید.

آموزش سریع زبان انگلیسی

نکات مهم برای یادگیری سریع زبان انگلیسی:

  • اهداف واقع‌بینانه تعیین کنید: تعیین اهداف مشخص و قابل‌اندازه‌گیری به شما کمک می‌کند تا انگیزه خود را حفظ کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید. مثلا نگویید من تا دو سال دیگر زبان را یاد می  گیرم. در کلاس آنلاین زبان انگلیسی  سایت و اپلیکیشن سلام زبان واقعا می شود حدود 3 ماه نتیجه گرفت.
  • از یک روش یادگیری مناسب استفاده کنید: روش‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. مهم است که روشی را انتخاب کنید که علمی و کاربردی باشد. 99 درصد کلاس هایی که از روی کتاب های موچود در کتابفروشی های زبان آموزش می دهند سطحی، کم نتیجه و طولانی می باشند.
  • ادامه دهید: کلید یادگیری هر زبانی، داشتن منبع آموزشی خوب و تمرین مداوم است. سعی کنید هر روز، حتی برای مدت زمان کوتاه، به زبان انگلیسی مطالعه، صحبت یا گوش کنید. با دانلود فیلم های یوتیوب و اخبار می توانید مرور کنید اما مهمترین موضوع شرکت در یک دوره آموزشی با کیفیت است.
  • از اشتباهات خود نترسید: اشتباه کردن بخشی طبیعی از فرآیند یادگیری است. از اشتباهات خود نترسید و از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری استفاده کنید. در سلام زبان می کوییم اشتباه کردن حق شما است.
  • محیطی غنی از زبان انگلیسی ایجاد کنید: با فکر کردن با زبان انگلیسی خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید.
  • منابع اشتباه را نخوانید: فقط به دلیل اینکه می توانید از روی اینترنت هر کتاب و اپلیکیشن زبانی را به رایگان دانلود کنید آن را نخوانید. شما لایق این نیستید که در یک زمان کوتاه و با کیفیت بالا مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید؟کدام آموزشگاه زبان بهتر است؟ راهنمای انتخاب بهترین آموزشگاه برای شما.

 

چرا سلام زبان سریع و با کیفیت است؟

 

چرا کلاس های زبان چند سال طول می کشند؟

  • اهداف تجاری: داشتن هدف صرف درآمدزایی از آموزش انگلیسی باعث می شود تعداد ترم های آموزش زبان بسیار زیاد و غیرکاربردی باشد. حتی پس از پایان گاها دوره چند ساله توقع بخصوصی نمی توانید داشته باشید.
  • کلاس های گروهی: آموزش گروهی در کل کند تر از آموزش تک نفره و یا حتی دوره مجازی می باشد.
  • منابع سنتی و غیرکاربردی: نداشتن منبع بروز و کاربردی و صرفا اکتفا به کتاب هایی که در کتابفروشی ها موجود هست برای نتیجه گیری مناسب نیست. اگر یادگیری زبان برای شما ضروری است حتما دقت کنید که با کتاب و روشی که صدها سال پیش وجود داشته نمی شود نتیجه جدیدی گرفت. آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت به کانادا و آمریکا ضروری است. یادگیری زبان برای شغل وموقعیت های شغلی بهتر موثر است.

منابع در ظاهر مفید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی:

در مسیر یادگیری زبان شاید مهمترین موضوع این است که بدانید کار اشتباه کدام است و  آن را انجام ندهید. همین نرفتن راه های اشتباه شدیدا سرعت یادگیری شما را افزایش می دهد.

  • برنامه‌های آموزشی آنلاین اما اشتباه: برنامه‌های آموزشی آنلاین زیادی مانند Duolingo، Babbel و Rosetta Stone وجود دارد که نمی‌توانند به شما در یادگیری اصول زبان انگلیسی کمک کنند. فقط به دلیل دم دست بودن یا شنیدن اسم آن ها از یک دوست وقتتان را صرف نکنید.
  • کانال‌های یوتیوب: کانال‌های یوتیوب زیادی مانند EnglishClass101 و LearnEnglish with Emma وجود دارد که ویدیوهای آموزشی رایگان در مورد موضوعات مختلف زبان انگلیسی ارائه می‌دهند. اما واقعا مناسب یادگیری طبقه بندی شده زبان در یک مدت مشخص نیستند. بهتر است یک منبع مفید مثل آموزش رایگان زبان انگلیسی سلام زبان را مطالعه نمایید.
  • پادکست‌ها: فایل های صوتی زیادی مانند 6 Minute English و The English We Speak وجود دارد که می‌توانید به آنها گوش دهید تا در حین انجام کارهای روزمره خود زبان انگلیسی یاد بگیرید.اما مفید نمی باشند. بخاطر رایگان بودن سراع آن ها نروید. گران ترین هزینه ای که دارید با رفتن مسیر اشتباه در یادگیری زبان می پردازید عمرتان است.
  • کتاب‌ها و مقالات: کتاب‌ها و مقالات زیادی به زبان انگلیسی در مورد موضوعات مختلف وجود دارد. خواندن 99 درصد این مطالب نمی‌تواند به شما کمک کند تا دایره لغات و درک مطلب خود را به زبان انگلیسی افزایش دهید. بهترین کتاب گرامر انگلیسی چیست؟
  • مربیان و کلاس‌های زبان: اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید از یک مربی یا کلاس زبان انگلیسی کمک بگیرید. یک مربی یا معلم می‌تواند به شما در یادگیری گرامر، تلفظ و سایر جنبه‌های زبان انگلیسی کمک کند. بهترین معلم خصوصی انگلیسی تهران کیست؟

آموزش سرریع زبان انگلیسی

اولین قدم

دوست عزیز اگر مثلا از اهواز بخواهید به سمت کرج بروید اما با سرعت بسیار مسیر مشهد را طی کنید آیا به کرج می رسید؟ خیر . چرا؟ چون مسیر شما از ابتدا اشتباه بوده است.

مهمترین دلیل نتیجه نگرفتن افراد پر تلاش در زمینه یادگیری زبان انگلیسی این است که مسیر درست را نمی روند.

با هر روش و کلاسی به نتیجه نمی شود رسید.

برای انتخاب یک کلاس خصوصی انگلیسی یا  پکیج آموزش زبان وقت بگذارید و با بررسی شروع کنید. با هیجان و صرفا برای خرید یک دوره بدون دقت و بررسی اقدام نکنید.

 

سریع ترین آموزش زبان انگلیسی

 

مشاوره رایگان آموزش زبان

اگر سوالی دارید برای مشاوره رایگان آموزش زبان انگلیسی در خدمت هستیم.

تلفن های موسسه زبان تهران و اپلیکیشن سلام زبان: (تلگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا، زنگ و …)

02122460487

09214837929

 

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929