پرش به محتوا

بهترین کلاس زبان اروپا کجاست؟

از آموزش های سطحی زبان انگلیسی خسته شده اید؟ به دنبال بهترین کلاس زبان اروپا هستید؟ در ادامه همراه ما باشید.

 

برای مشاوره رایگان درباره اردو آموزش زبان انگلیسی در اروپا می توانید با “سلام زبان” در تماس باشید.

02122460487

09214837929

تماس بر روی برنامه های مکالمه آنلاین اینترنتی. واتساپ، تلگرام، ایمو، و … .

بهترین کلاس زبان اروپا کجاست؟

بهترین موسسه زبان ایران یا اروپا؟ کدام بهتر است؟ مهمترین موضوع برای شروع یک آموزش با کیفیت روش آموزشی است. شما باید یک متد آموزشی با کیفیت و منطقی را پیدا کنید. یکی از نشانه های یک روش آموزشی خوب موسسه زبان این است که روی آموزش تاکید دارد. و برای تبلیغ حرفی از ازائه مدرک یا تضمینی بودن آموزش نمی زند.  فقط روی کیفیت آموزش خود تاکید می کند.

بیایید بررسی را از روش آموزش شروع کنیم.

 

روش آموزش زبان انگلیسی

فرق آنچنانی بین روش آموزشی زبان انگلیسی در ایران با اروپا و یا آمریکا وجود ندارد. مگر موسسه هایی بصورت خوجوش یک روش بخصوصی را در نظر گرفته باشند برای آموزش خود.

بهتر است قبل از رفتن به اروپا زبان انگلیسی را در حدی یاد بگیرید.

درباره بهترین کلاس خصوصی زبان انگلیسی ایران در اپلیکیشن معتبر آموزش مکالمه سلام زبان با ما در تماس باشید. کافیه یک تماس داشته باشیم و یا قسمت های محتلف سایت را ملاحظه نمایید.

 

کشورهای انگلیسی زبان اروپا

فقط در بریتانیا و ایرلند زبان نیتیو و مادری انگلیسی است. در دیگر کشورها شما انگلیسی می توانید صحبت کنید اما زبان رسمی نیست.  یا شاید زبان منطقه ای کوچک از آن کشور اروپایی باشد.

اما در کل اروپا و جهان این زبان انگلیسی هست که نفوذ بالایی دارد. با زبان انگلیسی حتی در کشوری مثل آلمان تا ماه ها می توانید مشغول به کار باشید. و زندگی کنید. اگر چه بمرور آلمانی را هم باید بیاموزید.

یا در کشور اسپانیا که بیشترین تعداد سخنگو در جهان را دارد. باز هم می توانید با انگلیسی زندگی کنید. چرا که مردم آشنایی بالایی با انگلیسی دارند. اگرچه در ایران و اروپا موسسه زبان زیاد وجود دارد. اما کیفیت همه موسسات تقریبا یکسان است.

و کشور کم جمعیت مالت هم با زبان انگلیسی صحبت می کند. در مجموع 60 میلیون نفر با این زبان در اروپا مکالمه دارند.

در سلام زبان در کنار بهترین دوره مکالمه همچنین تور آموزش زبان انگلیسی اروپا را برگزار می تماییم.

 

هزینه کلاس زبان انگلیسی اروپا

شما با اینترنت با یک قیمت بسیار کمتر و کیفیت قابل قبول می توانید در کلاس های فارسی  و غیر فارسی سلام زبان شرکت نمایید. هزینه کلاس زبان انگلیسی  یک سرمایه گذاری است.

 

محبوب ترین زبان دوم 

دیگر زبان های اروپا

با بررسی زبان شناس ها در اروپا زبان روسی بیشترین مکالمه کننده را دارد.

انگلیسی در 55 کشور دنیا به عنوان زبان دوم مکالمه می شود.

زبان فرانسوی در 14 و زبان روسی در 13 کشور زبان دوم و سوم هستند. این اطلاعات نمی تواند دقیق باشد. مثلا عده ای زبان ترکی را نیز بعد از انگلیسی پر کاربردترین زبان اروپا می دانند. یا بخاطر اختلافات سیاسی روسیه را در مقالات مطرح نمی کنند.

 

برترین کشورهای اروپایی انگلیسی زبان

بهترین کشورهای اروپایی که انگلیسی زبان دوم آن ها است.

و برای مهاجرت مناسب می باشند در ادامه بررسی و فهرست شده اند.

 

1. فنلاند

بهترین کلاس زبان اروپا

اگرچه سوئدی و فنلاندی زبان های رسمی فنلاند (Finland) هستند اما زبان انگلیسی در آن صحبت می شود. موسسات آموزش زبان خوبی را دارد. شادترین کشور اروپا و جهان است. و برای سال ها این رتبه موفق را حفظ کرده است.

 

ویزای کلاس D فنلاند

تسهیل ورود دانشجویان، محققان و نیروهای متخصص ایرانی به فنلاند🇫🇮با دریافت ویزای کلاس D

کشور فنلاند در راستای ارتقای آموزش و مهاجرت مبتنی بر نیروی کار، استفاده از ویزای D را برای تسریع ورود دانشجویان، محققان و نیروهای متخصص به کشور گسترش داده است. با ویزای کلاس D می‌توان بلافاصله پس از صدور اجازه اقامت وارد فنلاند شد. ویزای بلندمدت D فنلاند به دانشجویان، محققین، افرادی که در پست های مدیریتی در شرکت‌ها هستند و اعضای خانواده این افراد اعطا می‌شود.

لازم به ذکر است که ویزای کلاس D به تازگی معرفی شد. بر اساس اصلاحات انجام شده توسط وزارت امور خارجه فنلاند، ویزای D می‌تواند برای متخصصان، کارآفرینان استارتاپی با رشد بالا و اعضای خانواده آنها صادر شود. به گفته تولا هااتاینن، وزیر امور اقتصادی و اشتغال فنلاند، فنلاند قصد دارد تا سال آینده تعداد مهاجران کاری را که وارد کشور می‌شوند افزایش دهد و تعداد دانشجویان بین‌المللی را تا سه برابر افزایش دهد.

 

2. آلمان

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور آلمان (Germany) یکی از مناطقی است که در آن انگلیسی کاربرد چشمگیری دارد. اگر از دوستان و آشنایان شما به آلمان مهاجرت کرده باشند می توانید این موضوع را بررسی کنید. حتی اگر بخاطر شغل پرستاری یا پزشکی و آموزش زبان انگلیسی با درآمد دلاری قصد مهاجرت دارید آلمان گزینه مناسبی است. چرا که تا ماه ها می توانید با انگلیسی صحبت کنید. حالا چه در جامعه و چه در محیط کار خود، حمل و نقل یا تجارت.

ما در سلام زبان شاگردان ایرانی و افغان زیادی را می شناسیم که در آلمان زندگی می کنند.

در شهر برلین دانشگاه ها دوره ها و کورس های آموزشی را با زبان انگلیسی پیشنهاد می دهند. و می شود گفت انگلیسی در آلمان زبان دانشگاهی نیز می باشد. اگر به آلمان مهاجرت کرده اید کافی است روی واتساپ یا تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی برای برگزاری یک دوره زبان حرفه ای با هم در تماس باشیم.

 

3. ایرلند

بهترین کلاس زبان اروپا

اگر چه در جمهوری ابرلند (Ireland) انگلیسی کاربرد زیادی به عنوان زبان دوم دارد. اما در آن کشور زبان ترکیبی از انگلیسی و ایرلندی صحبت می شود.

از سال 1831 میلادی که ایرلند خود را به عنوان یک مقصد دانشگاهی به جهان معرفی کرد هر روز انگلیسی در آن کشور پر رنگ تر شده است. بخصوص در دوبلین. جمعیت دوبلین حدود 1/66 است. و این موضوع مشخصی است که در هر کشوری شهرهای مهمتر آن دانش بیشتری در استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم دارند.

 

4. هلند

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور هلند (THE NETHERLANDS به انگلیسی) به خاطر نزدیکی و شباهت زبان هلندی (Dutch) و انگلیسی زبان انگلیسی در کشور هلند جایگاه ویژه ای دارد.

همچنین بخاطر گشترش صنعت توریسم و گردشگری و مهاجرت و تجارت چهانی هلندی ها از زبان انگلیسی استفاده می کنند. و زبان انگلیسی در کشور هلند کاربرد دارد.

 

5. سوئد

بهترین کلاس زبان اروپا

در کنار زبان سوئدی (Svenska or Swedish) زبان دوم کشور سوئد (Sweden) انگلیسی است.

کودکان سوئدی زبان انگلیسی را در مدارس اروپا یاد می گیرند. و جالب است به یک رقیب بین المللی برای دیگران در ررشته کاری خود تبدیل می شوند.

پس سوئد هم جزو برترین کشورهای استفاده کننده ار زبان انگلیسی در قاره اروپا است. ایرانی های زیادی به سوئد مهاجرت کرده اند.

 

6. دانمارک

بهترین کلاس زبان اروپا

دانمارک (DENMARK) 5 میلیون شهروند انگلیسی زبان دارد. و یکی از کشورهای اروپایی است که انگلیسی در آن نقش پر رنگی دارد.

این کشور اسکاندیناویایی بخاطر جنگل های خاص و سواحل زیبایش جزو کشورهایی است که مردم زیادی را به عنوان گردشگر جذب می کند. زبان صنعت گردشگری اروپا و جهان هم معمولا انگلیسی است.

 

 

7. نروژ

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور نروز (NORWAY) برنامه جالبی برای آموزش زبان انگلیسی به شروندانش دارد. این کشور اروپایی از سال 1960 آموزش زبان را در برنامه درسی خود آورده است.  بعد از آن کار جالبی که نروژ انجام می دهد پخش فیلم های انگلیسی بدون دوبله است. با هدف تقویت زبان انگلیسی مردم کشورش.

چرا که برای رقابلت جدی در دنیای امروز نیاز داریم که انگلیسی را بلد باشیم.

 

8. اتریش

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور اتریش (AUSTRIA) بخاطر همسایه بودن با کشورهای متعدد زبان های مختلفی صحبت می شود. بخصوص زبان آلمانی. بومی ها و افراد نیتیو Hungarian, Croatian, با Slovenian را استفاده می کنند. اما در عین حال 73 درصد جمعیت کشور اتریش با انگلیسی و کاربرد آن آشنا هستند.

زبان انگلیسی در دانشگاه های اتریش، نشست های تخصصی و اجتماعات عمومی استفاده می شود.

 

9. لهستان

بهترین کلاس زبان اروپا

بنابر آمار بخاطر درک اهمیت زبان انگلیسی حدود 62 درصد مردم لهستان (POLAND) از انگلیسی استفاده می کنند. علاوه بر این پایتخت آن شهر ورشو هم مقر گفت و گوهای علمی و سیاسی است که با زبان انگلیسی انجام می شود. بخصوص در زمینه رشته فناوری اطلاعات.

 

10. بلژیک 

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور بلژیک (BELGIUM) انگلیسی را زبان رسمی خود قرار نداده است. اما به دلیل تعداد بالای ایندکس های آن می توان نتیجه گرفت جمعیت زیادی از تحصیلکرده های در کشور بلژیک روی چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی تسلط دارند.

 

کشورهای دیگر اروپا

11. سوئیس

بهترین کلاس زبان اروپا

کشور سوییس (معادل انگلیسی Switzerland) اگرچه در آن بخاطر بحث جهانی سازی و گسترش گردشگری زبان انگلیسی در این سال ها رشد داشته است اما زبان رسمی کشور سوییس انگلیسی نیست.

اگرچه صحبتش بوده تا انگلیسی را به عنوان پنجمین زبان رسمی سوییس اعلام نمایند.

 

12. فرانسه

بهترین کلاس زبان اروپا

جالب است بدانید که فرانسه (France). یک کشور بی نهایت بی نظر است در زمینه زبان. یعنی کشوری که روی زبان خود شدیدا غیرت دارد. برای شما حتما باورنکردنی است. به عنوان نگارنده این متن دوستان فرانسوی زبان متعددی را دیده ام که به زبان انگلیسی مسلط هستند. اما با انگلیسی ابدا حرفی نمی زنند. حتی در نشست های خود که در محیط دانشگاه صورت می گیرد اگر شما می خواهید با انگلیسی با آنها صحبت کنید شدیدا مقاومت می نمایند. در خواست آن ها این است که یک مترجم فرانسوی زبان بیاورید تا صحبت هایشان را از فرانسه ترجمه کند و نه اینکه آن ها انگلیسی صحبت نمایند.

درباره فرهنگستان زبان فرانسه که مثل فرهنگستان زبان فارسی در ایران معادل فرانسوی برای کلمات خارجی تصویب می کند هم فرانسه بسیار خلاقیت دارد. طوری که جنسی قبل از واردات باید مجوز بگیرد که روی کارتن وارداتی چه کلمه ای ثبت شود.

نه اینکه یک وسیله از خارج وارد شود و بعد آن اسم در جامعه متداول گردد و پس از آن به فکر این باشیم که

ند سال بعد کلمه ای را تصویب کنیم تا مردم استفاده کنند.

خلاصه کلام مردم فرانسه با هر زبانی بجز فرانسوی مشکل دارند. اما به دلیل وجود گردشگران بیشمار در این کشور زبان انگلیسی هم استفاده می شود. چراه ای دیگر ندارند.

 

13. ایتالیا

بهترین کلاس زبان اروپا

مردم ایتالیا (Italy) شباهت زیادی به ما ایرانی ها و تا حدودی دفغان ها دارند. از هر نظر که فکرش را کنید. در دانشگاه و شهر به راحتی می توانید با انگلیسی صحبت کنید. درس بخوانید، زندگی کنید و شغل پیدا کنید. در محله فرمانیه تهران مدرسه ایتالیایی ها وجود دارد. در نوبت عصر جمعیت قابل توجهی از جوانان در کلاس های زبان ایتالیایی این مدرسه شرکت می کنند. می گویند بخاطر نزدیکی زبان ایتالیایی با انگلیسی یادگیری آن آسان است.

اما بهتر است شما زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید و بی هدف به دنبال یادگیری ربان های دبگر مثل ترکی استانبولی و کره ای و عربی بخاطر احساسات نروید. مگر اینکه شغل و شرایط زندگی شما ایجاب کند.

 

14. اسپانیا

بهترین کلاس زبان اروپا

گفته های زیادی هست که نشان می دهد جمعیت اپانیایی زبان در دنیا از انگلیسی زبان بیشتر است. و وقتی که زبان رسمی سازمان ملل انگلیسی اعلام شد کشور های اسپانیایی زبان به این اقدام اعتراض کردند. چرا که جمعیت آن ها بیشتر از انگلیسی زبانان بود.

اگرچه محدود اما شما با انگلیسی می توانید در اسپانیا زندگی کنید. یا به آن مهاجرت نمایید. بدون اینکه نیازی به یادگیری زبان اسپانیایی داشته باشد.

 

15. پرتغال

بهترین کلاس زبان اروپا

جمعیت قابل توجهی از پرتغالی ها خارج از کشور پرتغال (Portugal) کار می کنند. و مهارجت کرده اند. جمعیت قابل توجهی هم به پرتغال مهارجت کرده اند. دقیقا می شود گفت نصف جمعیت این کشور 5 میلیون نفری مهاجر هستند. به همین دلیل انگلیسی نقش زیادی برای صحبت بین مهاجرین دارد. و گردشگران زیادی هم از پرتغال دیدن می نمایند.

 

اخذ انواع ویزای کار و تحصیل کشورهای اروپایی

فارسی زبانان بسیاری را دیده ایم که به دلایل مختلف قصد مهاجرت به اروپا را دارند. حالا با قرض کردن پول و یا به هر قیمتی که شده. یا مثلا بصورت نقد و اقساط بعد از اقامت بتوانند هزینه های مهاجرتی خود را به آژانس پرداخت کنند. یا هر طوری شده پرونده مهاجرتی یا کیس پناهندگی برای خود ایجاد کنند. اما اگر فرد نخواهد در کشور مقصد پیشرفت کند چه نتیجه ای می گیرید؟

حتی ما ایرانیان و افغان هایی می شناسیم که در اروپا موفق شدند یک بیزینس و تجارت خوبی راه اندازی کنند. اما افرادیم

هستند که اهل هیچ تلاشی نیستند. نتیجه بخصوصی هم بدست نمی آورند.

یادگیری زبان زندگی شما را تغییر می دهد؟

 

 

ویزای همراه دانشجو در اروپا

ویزای همراه دانشجو برای همسر و فرزند و یا فرزندان او در کانادا، آمریکا و اروپا.
این موضوع در آمریکا و کانادا مشکلی محسوب نمی‌شود؛ چرا که معمولا ویزای همراه به صورت همزمان برای همراهان متقاضی نیز صادر می‌شود.

اما در مورد اروپا این موضوع می‌تواند متفاوت باشد. اینجا به چند نمونه اشاره می‌کنیم:
1. در کشورهای بلژیک، نروژ، هلند و در اکثر موارد اتریش، دانشجو پس از سه تا چهار ماه بعد از ورود و پس از دریافت کارت اقامت آن کشور، اجازه درخواست برای الحاق همسر و فرزندان خودشان را دارند.
2. در کشورهایی مانند؛ انگلستان در مقاطع ارشد به بالا، آلمان، سوئد و دانمارک، امکان دریافت ویزای همزمان همراهان وجود دارد.
3. در ایتالیا اخذ ویزای همراه از طریق روش‌هایی مانند کار، سرمایه‌گذاری و تحصیلی امکان پذیر است.

 

شماره تماس موسسه زبان

تلفن بهترین موسسه معتبر زبان در شهر تهران ایران

02122460487

09214837929

تماس بر روی برنامه های مکالمه اینترنتی. واتساپ، تلگرام، ایمو، و … .

منتظر تماس شما هستیم.

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929