پرش به محتوا

شغل پرستاری و آموزش انگلیسی

این روز ها مهاجرت کردن و شغل پرستاری یا پزشکی و آموزش زبان انگلیسی با درآمد دلاری برای عده ای مهم است. کادر پزشکی که امکان مهاجرت حتی به کشور های عربی جاشیه خلیج فارس را دارند نیاز به دانش زبان در حد متوسط (Intermediate) تا پیشرفته دارند.

 

برای آموزش زبان انگلیسی در حوزه پرستاری و پزشکی می توانید با موسسه معتبر زبان Salamzaban در تماس باشید:

02122460487

09214837929 (شبکه های اجتماعی و زنگ)

آموزش زبان انگلیسی برای پرستاران

شغل پرستاری یا پزشکی و آموزش زبان انگلیسی

اگر قصد کار در کشور عمان یا دیگر مناطق را دارید. لازم است که زبان خود را به صورت فشرده و سریع در یک مدت کوتاهی تقویت نمایید. در بین زبان آموزان سایت سلام زبان افرادی داریم که سطح اجتماعی بالایی دارند. مثلا پرستار، پزشک، داندانپزشک، متخصص قلب یا زنان هستند. این باعث افتخار است که بین هزاران تبلیغ موسسه و کلاس قشر فرهیخته یک آموزش با کیفیت را برای خود انتخاب کرده است.

برای آمادگی آزمون تخصصی مهاجرت یا آیلتس و تافل می توانیم در کنار شما باشیم. آموزش تضمینی زبان انگلیسی معتبر سلام زبان نتیجه بخس اشت اگر شما برای آن وقت بگذارید.

 

علت مهاجرت کادر پزشکی چیست؟

البته فقط انگیزه اقتصادی باعث این روند نمی شود. یکی از عوامل مهم در مهاجرت پزشکان و پرستاران از ایران، اختلاف قابل‌توجه در درآمد و سطح زندگی بین ایران و کشورهای مقصد است.
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، متوسط درآمد سالانه یک پزشک در ایران در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰هزار دلار بوده است که در مقایسه با متوسط درآمد سالانه یک پزشک در آمریکا که ۲۹۴هزار دلار، در انگلستان ۱۳۶هزار دلار، در کانادا ۲۵۸هزار دلار، در استرالیا ۲۰۷هزار دلار و در آلمان که حدود ۱۱۱هزار دلار بوده است، بسیار کمتر است.

همچنین، متوسط درآمد سالانه یک پرستار در ایران در سال ۲۰۱۹ حدود ۳هزار دلار بوده است که در مقایسه با متوسط درآمد سالانه یک پرستار در آمریکا که ۷۳هزار دلار، در انگلستان ۴۰هزار دلار، در کانادا ۵۹هزار دلار، در استرالیا ۶۵هزار دلار و در آلمان که حدودا ۴۷هزار دلار بوده است، بسیار بسیار کمتر است.

این هم در شرایطی است که ما در ایران هزینه های زندگیمان هم به دلار است. حتی هزینه مثلا خودرو چند برابر میانگین چهانی است.

آموزش زبان انگلیسی ارشد پرستاری

و اگر هم در ایران قصد ادامه تحصیل را داشته باشید نیاز به مدرک آزمون زبان MHLE دارید. یا برای آمادگی آزمون ارشد پرستاری می توانید از مشاوره رایگان آموزش زبان استفاده نمایید. کلاس ها بصورت های مختلف و منعطف برای شما قابل برنامه ریزی می باشد. بصورت کلاس خصوصی زبان انگلیسی در قالب بهترین پکیج آموزش زبان با پشتیبانی. برای موفق شدن در مهاجرت شغلی نیاز به دانش زبان هست. با مثلا آموزش زبان نصرت نمی توانید توقع رسیده به این مهارت در لیسنینگ و شنیداری را داشته باشید.

آموزش تخصصی انگلیسی کادر درمان

آموزش تخصصی زبان پرستاری

آموزش زبان انگلیسی برای حرفه پرستاری به دو بخش عمومی یا عامیانه  و شغلی تقسیم می شود. قشمت شغلی یعنی اصطلاحات پزشکی که در بین همکاران شما وجود دارد. که به آن می گوییم زبان تخصصی پزشکی و سلامت. به دلیل دایره لغت محدود معمولا هر زبان تخصصی را به راحتی می توان یاد گرفت. اگر چه در کل یادگیری زبان انگلیسی عمومی نیز با یک دوره با کیفیت و معتبر ساده است. یادگیری زبان نیاز به فرهنگ لعت دارد. دانلود بهترین فرهنگ لغت دنیا دیکشنری LDOCE   را پیشنهاد می کنیم.

شما به عنوان کادر پزشکی  نیاز به بهبود زبان عمومی خود دارید. با دانش خوبه مکالمه انگلیسی موقعیت های شغلی و مهاجرت موفقی خواهید داشت. یادگیری زبان با فیلم بخشی از آموزش های اپلیکیشن سلام زبان است.

 

یادگیری زبان پزشکی

برای یادگیری زبان تخصصی پزشکی و مهندسی پزشکی یا دندانپزشکی باید کتاب تخصصی خواند. کلا راه مناسب و سریع و کاملتر برای تسلط روی هر زبان تخصصی خواندن متن مناسب از آن رشته و علوم است. برای گرفتن شرح احوال یک بیمار نیاز به زبان عمومی داریم. تا به اینکه بدانیم بهترین و معتبرترین مدرک زبان انگلیسی چیست؟

شرح حال یعنی یک گفت و گو آزاد. در زمان مهاجرت برای پیدا کردن جایگاه در بین همکاران و رقابت سالم نیاز به دانش انگلیسی و مهارت شغلی داریم. شابد بگویید و بهانه کنید که من آدم بسیار پرمشغله ایی هستم! نمی توانم زبان بخوانم. اما با برنامه ریزی آموزشی پشتیبان سلام زبان این کار ممکن است.

آموزش زبان انگلیسی تخصصی علوم پزشکی

لهجه آموزش زبان انگلیسی

اینکه کدام لهجه بهتر است؟ بریتیش یا آمریکایی؟ سلیقه ای هست. اما بیشتر تکنولوژی و فیلم ها و رسانه و علم و اینترنت با لهجه آمریکن می باشد.

 

فرصت های یادگیری زبان انگلیسی

ممکن است شما در یک بیمارستان معمولی در کشورهای حلیج فارس یا یک کشور معمولی اروپایی کار کنید. و آن بیمارستان زنجیره ای شعبات دیگری در دنیا داشته باشید. اگر مهارت مکالمه انگلیسی شما و دانش پزشکیتان خوب باشد ممکن است از همان بیمارستان برای شعبه های آمریکا یا کانادا دعوت به همکاری شوید. در واقع دانش شما در زبان انگلیسی برای شما فرصت های خوبی را ایجاد می کند.

 

هزینه آموزش مکالمه انگلیسی

دوره اینترنتی و کلاس خصوصی زبان انگلیسی و مکالمه برای بهبود مهارت کانورسیشن قابل اجرا است. هزینه کلاس زبان انگلیسی سلام زبان را در لینک می توانید بررسی نمایید.

آموزش زبان پزشکی

چه نوع دوره آموزشی را ترجیح می دهید؟

حضوری نباشه، علمی باشه، حداکثر 3 ترم باشه، هزینش کم باشه، شنیداری و مکالمم عالی بشه، اخبار و فیلم رو متوجه بشم.

حضوری باشه، علمی نباشه، حداقل 8 ترم باشه، هزینش زیاد باشه، شنیداریم خوب نشه، نتونم مکالمه کنم، اخبار و فیلم رو متوجه نشم.

 

شما در دوره آموزش مکالمه متعهد می شوید که در طول دوره سلام زبان از هیچ منبع و کلاس آموزشی دیگری غیر از منابع این دوره آموزشی آنلاین استفاده نفرمایید. اگر این موضوع برای شما سخت است لطفا در دوره های آموزشی سلام زبان شرکت نفرمایید.

 

فرصت مهاجرت پرستاران به کانادا

نیاز شدید کانادا به پرستار و بهیار جهت مراکز درمانی و خانه‌های سالمندان فرصت های مهاجرتی را در این زمینه ایجاد کرده است.
شرایط پذیرش در این برنامه مهاجرتی عبارت است از:

  1. طی کردن دوره کوتاه مدت پرسنال ساپورت ورکر (PSW)؛
    2. اخذ مدرک به صورت آنلاین یا حضوری. کل دوره تحصیل، دو ترم و هزینه هر ترم تحصیلی 4500 دلار کانادا است؛
    3. آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسه در حد متوسط؛
    دارندگان مدرک پرسنال ساپورت ورکر می‌توانند به سرعت پس از طی دوره، با درآمد به طور متوسط 19 تا 35 دلار در ساعت، جذب کار شوند. این برنامه محدودیت سنی ندارد و معمولا بین سنین18تا 59 سال پاسخگو می‌باشد. ضمنا دارا بودن سابقه کار و یا تحصیلات مرتبط ضروری نمی‌باشد.

برای آموزش زبان انگلیسی در حوزه پرستاری و پزشکی می توانید با موسسه معتبر سلام زبان در تماس باشید:

02122460487

09214837929 (شبکه های اجتماعی و زنگ)

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929