پرش به محتوا

یادگیری زبان در محیط انگلیسی (مهاجرت)

شاید فکر مهاجرت به ذهن درصد قابل توجهی از افراد رسیده باشد. اگر مقصد شما کشور انگلیسی زبان باشد. شاید فکر کنید که یادگیری زبان در محیط انگلیسی زبان آسان تر است. در حالی که برخلاف تصور شما این گونه نیست.

 

برای مشاوره رایگان می توانید با سلام زبان در تماس باشید:

02122460487

09214837929

(زنگ یا پیام از طریق واتیاپ، تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی)

مشاوره آموزش مکالمه انگلیسی

1. یادگیری زبان در محیط انگلیسی

شاید تصورش برای شما هم سخت باشد. اما هستند افرادی که حتی 50 سال در محیط انگلیسی زبان زندگی کرده اند و زبان انگلیسی را یاد نگرفته اند. از نزدیک دیده ایم و صحبت کرده ایم با افرادی که در انگلیس و لندن و آمریکا برای 2 یا 5 یا ده سال زندگی کرده اند. ولی اصلا تماسی با جامعه انگلیسی زبان نداشته اند. تمام ارتباط کاری و زندگی آن ها محدود به فارسی زبانان بوده. یا دیدیم افرادی که فقط منابع و کتاب های آموزش زبان را جمع آوری می کنند. آن ها با خود می گویند: دانلود می کنم پس زبانم خوب میشه.

پس اینکه تصور کنیم صرفا بودن در یک محیط باعث آموزش مکالمه زبان انگلیسی می شود اشتباه است. شما برای یادگیری زبان با سرعت منطقی و کیفیت قابل قبول نیاز به یک دوره آموزشی دارید. مثل کلاس خصوصی زبان انگلیسی سایت سلام زبان.

اگر چه در سلام زبان حتی اردو شبانه روزی آموزش زبان انگلیسی اروپا نیز برگزار می کنیم. اما در محیط بدون راهنما نمی شود زبان را یاد گرفت.

یادگیری زبان در محیط انگلیسی

2. هزینه آموزش زبان در محیط 

واقعیت این است که هزینه کلاس زبان انگلیسی در ایران به مراتب کمتر است. اشتباه نکنید. منظور پرداخت پول نیست. چرا که ممکن است با خود بگویید کلاس زبان اونجا که مجانی هست. اولا در خیلی از کشورها مثل کانادا هر کسی امکان شرکت در کلاس زبان رایگان را ندارد. و اگر هم ممکن باشد مدت زمان کلاس طولانی است. کیفیت لازم را ندارد. فرصت های شما را عقب می اندازد.

از آن ها که رفته اند و موفق بوده اند بپرسید. یک نفر راه را در 4 سال می رود یک نفر در 4 ماه. چرا شما آن رهرو کندتر می خواهید باشید؟ آن هم وقتی که آموزش تضمینی زبان انگلیسی برای شما مهیا است.

شماره تماس موسسه زبان

3. تصور اشتباه از یادگیری زبان در محیط

اگر فکر می کنید که زبان را می توانید در محیط یاد بگیرید اشتباه است. نه اینکه در محیط نشود. چرا می شود ولی الان شما چرا و با چه منطقی باید فرصت یادگیری زبان در بیرون از محیط را از دست بدهید؟ در مسیر پیشرفت همیشه نفس انسان بهانه تراشی می کند. یا شیطان برای نخواندن هزار دلیل می آورد. مکالمه تلفنی زبان انگلیسی نخواهید داشت؟ نیاز ندارید از اخبار فوری مطلع شوید؟

شما در بیرون از محیط به مراتب آسان تر می توانید زبان خود را تقویت کنید.  نمی گوییم با اپلیکیشن سلام زبان حتما آموزش را پیگیری نمایید ولی اگر حتی مطالب رایگان اپلیکیشن را مرور نمایید نتیجه خیلی خوبی می گیرید. لینک آموزش رایگان زبان انگلیسی را ملاحظه نمایید.

آموزش زبان در محیط زبان اصلی

4. روانشناسی آموزش زبان انگلیسی در محیط 

اگر قبل از مهاجرت اقدام به یادگیری زبان نکرده اید و الان در محیط زندگی می کنید که می توانید آموزش زبان انگلیسی را در کشوری که مهاجرت کرده اید بیاموزید. اما اگر قبل از سفر مهاجرتی خود قصد دارید آموختن زبان را به تاخیر بیندازید ریسک بزرگی می کنید.

با چند علت روبرو هستیم. یکی که گروه از افراد ممکن است فکر کنند یادگیری زبان در محیط آسان تر و بهتر است. گروه دیگه این هست که افرد ممکن فکر کنند حالا وقت هست. چه عجله ای داریم که بخوایم زبان رو الان یاد بگیریم!!!

آموزش زبان انگلیسی در محیط به خیال شما مزیت هایی دارد. اما ممکن است باعث مشکلات مهمی شود. مثلا اگر شما فرد ثروتمندی باشید و بگویید خب برای یادگیری زبان چه عجله ای داریم. بله حق با شما است. حتی تا آخر عمر نیازی به آموزش زبان انگلیسی در محیط ندارید. اگر چه کلاس خصوصی زبان انگلیسی سلام زبان برای شما مفید است.

اما اگر زندگی معمولی دارید. هدف شما از مهاجرت پیشرفت فردی و خانوادگی است پس باید برای آن تلاش کنید.

ممکن است خیلی پشیمان شوید که چرا آموزش زبان در ایران را به تاخیر انداخته اید.

مقاله روانشناسی یادگیری زبان انگلیسی را بررسی نمایید. بخش عمده ای از روند هر کاری به روانشناسی ربط دارد. ما دیده ایم افرادی که مهاجرت کرده اند اما بخاطر نداشتن دانش کافی زبان انگلیسی نمی توانند در محیط شغل مناسبی پیدا کنند. یا شزایط مهاجرتی خود را سامان بدهند. در این شرایط فرد ممکن است فشار روانی زیادی را تحمل کند.

بخش زیادی از این مشکلات به خاطر تنبلی است. برای نخواندن زبان که کار بسیار ساده و آسانی هم هست هزاران دلیل می تراشند.

آموزش زبان انگلیسی در محیط

5. چگونه زبان را در محیط یاد بگیریم؟

حالا به هر علتی شما قصد یادگیری زبان انگلیسی در محیط را دارید. چطوری آن را در محیط بومی و نیتیو یاد بگیریم؟

  • یک دوست خارجی پیدا کنید.
  • با انگلیسی فکر کنید. درباره فکر کردن با زبان انگلیسی یا فوت کوزه گری در این لینک بخوانید.
  • در یک دوره آموزشی خوب آنلاین یا حصوری شرکت نمایید. درباره بهترین پکیج آموزش زبان در این لینک مطالعه نمایید. هر دوره ای خوب نیست.
  • حتما تمرین نوشتاری داشته باشید.
  • برای پیدا کردن مسیر درست وقت بگذارید.
  • با مشاورین سلام زبان در تماس باشید.

 

6. نتیجه گیری

هدف از این یادداشت این بود که بدانیم اگر قرار است آینده تغییر کند ابتدا باید فکر و ذهن ما تغییر کند. وگرنه مهاجرت معمولی خواهیم داشت.

 

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929