پرش به محتوا

فرهنگ لغت تصویری

همانطور که در بخش قبل از شروع (نسخه فارسی_ نسخه انگلیسی) خدمتتون عرض شد یکی از مواردی که به یادگیری زبان انگلیسی کمک می کند ایجاد محیط می باشد، حالا به و سیله هر چیزی مثل موسیقی، فیلم، پوستر و غیره.

 

شاید یکی از بهترین و مناسب ترین راهها برای ایجاد محیط انگلیسی در ایران استفاده از فرهنگ های لغت تصویری است که لغات و فرهنگ زبان انگلیسی را به کمک تصویر به شما آموزش می دهد.

 

 

 

 

کتاب Oxford Picture Dictionary بهترین کتابی است که با تصاویر تمام رنگی و جذابش در صفحات گلاسه روغنی می تواند به همه ما کمک کند تا به همه چیز اینگلیسی بنگریم و مجبور شویم اینگلیسی فکر کنیم.

 

 

انتشارات جانزاده یک نسخه خیلی خوب از این کتاب را با قیمت 4500 تومان منتشر کرده و متاسفانه انتشارات های دیگر را یا من نمی شناسم و یا عمدتا این کتاب را با کیفیت بد چاپ کرده اند پس تا جایی که ممکن است از انتشارات جانزاده این کتاب را تهیه نمایید و یا اگر مقدور نیست سعی کنید کتابی که تهیه می کنید چاپی شفاف و جذاب داشته باشد به صورتی که از نگاه کردن به تصاویر آن پس از ساعت ها هم خسته نشوید.

 

 

 

این کتاب را تهیه کنید و هر جا یی که می روید همراه خود داشته باشید، به هر چیزی که نگاه می کنید سعی کنید معنی اینگلیسی آن را در این کتاب پیدا کنید و آن را به ذهنتان بسپارید.

بعد از آن منتظر یک جهش در یادگیریتان باشید.

 

یادگیری زبان را از کجا شروع کنم؟

چت با هوش مصنوعی

سایت آموزش زبان انگلیسی سلام زبان برای یادگیری سریع زبان در کنار شما است.

آزمون تعیین سطح رایگان ربان

کلاس آنلاین زبان انگلیسی از صفر

مقاله درباره یادگیری زبان

آموزش زبان مدرسه از پایه

آموزش آسان گرامر انگلیسی

اگر سوالی دارید برای مشاوره رایگان آموزش زبان در خدمت هستیم.

تلفن های موسسه و اپلیکیشن سلام زبان:

02122460487

09214837929

Design

آموزش آنلاین و خصوصی مکالمه

مشاوره رایگان

(واتساپ، تلگرام، ایتا، زنگ و...)
02122460487
09214837929